Dlouho jsem mlčel … Do teď…

Politiku Tišnova jsem nesledoval. Alespoň ne aktivně. 
Zažil jsem mnoho starostů ve vedení Tišnova. Mnoho radních a zastupitelů. 
Někteří jsou komunálními politiky dodnes. 
Mnohým z nich jsem spravoval jejich bankovní konta a viděl jsem jim do finančních „karet“. 
V bance jsem sledoval začátky hvězd místního podnikatelského podsvětí. Někteří se staly Superhvězdami a někteří Černými děrami.

Za těch 32 roků mého „dospěláckého“ života (počítáno od 18) se v Tišnově dělo ledacos co mnozí nechtějí připomínat a ONO se to VÍ. 

Tišnov není Praha – na to někteří zapomínají…

Od sametové revoluce se toho hodně změnilo, ale jedno je tady stále.
Občané Tišnova.
Jací jsou? Jsou tolerantní?
Asi ano, ale tohle nemohu posoudit .. o politiku Tišnova jsem se nezajímal.
Do teď …
Ale to, co slýchám poslední dobou od lidí kolem, mně nutí přemýšlet o tom, jaké je současné vedení Tišnova a jací jsou občané Tišnova.
Vždycky se na městě politikařilo, ale tak jako teď prý doposud nikdy … a už to není o politice, ale o intrikách, a taky tak trochu o strachu jeden před druhým a přede všemi …
Doba je zlá, Covidová, a přijít o místo na úřadě, nebo dostat se do řečí v tak malém městě, nebo nedostat dítě na školu… to není o svobodě dýchání.

A tohle se teď prý v Tišnově děje…

MY - Občané Tišnova snad nejsme až tak hloupí, nebo snad si to má vedení města myslet, když jsme tak tolerantní?
Už čtyři dny je mi padesát a „něco“ se ve mně zlomilo ….

Politiku Tišnova jsem nesledoval … Do teď …


Komentáře

Oblíbené příspěvky