MEZINÁRODNÍ DEN OTCŮ

20. června

 
Včera byl Mezinárodní den otců. V ČR je to ještě málo známý den a není se čemu divit. Máme spoustu svátků, mezinárodních obzvláště a přesto máme zafixovány hlavně dny matek nebo Mezinárodní den žen. Je to dobře. Na ženy a matky nesmíme zapomínat. Jejich životodárná role je jedna z nejůležitějších v rámci zachování života na této planetě a také pokračování rodu je nedílnou součástí životního osudu. Také předurčená role žen, matek a rodiček je pro mnohé ženy stěžejním naplněním životního úkolu nebo hodnotovým měřítkem smyslu života.
 
Bez ohledu na tento svátek je pro mne měsíc červen měsícem, kdy se mi změnil život a rád bych za tuto změnu poděkoval své manželce Zdeňce a oběma dcerám, Natálce a Nicolce, které z muže udělaly tátu.
9.června před 21 lety se nám narodila prvorozená dcerka Natálka a protože jsem byl celou dobu porodu při tom, musím obdivovat úsilí, bolest a lásku, kterou jsem během narození Natálky viděl. Obdivuji sílu maminek, která je zhmotněná v bolesti narození nového života.
A pro velký úspěch u prvního porodu Natálky, jsem si vše zopakoval ještě jednou za pět roků poté u naší druhorozené dcerky Nicolky.
 
Před několika lety jsem od obou dcer dostal nádherný vánoční dárek. Dekorativní obrázek do mé pracovny, na kterém byl tento nápis:
"KAŽDÝ MUŽ SE MŮŽE STÁT OTCEM, ALE JEN NĚKTEŘÍ MOHOU BÝT TÁTOU..."
 
 
..... díky holky ... snažím se.... snad to vidíte....

 VÁŠ TÁTA...

Komentáře

Oblíbené příspěvky